شرایط سرویس دهی

شرایط سرویس دهی

از ساخت بیش از یک شناسه کاربری در سایت جداً خودداری فرمایید.
تمامی کاربران می بایست به هنگام ثبت نام در سایت ، کلمات مناسبی به عنوان نام کاربری خود انتخاب نمایند. استفاده از نام های سیاسی نیز ممنوع می باشد.
استفاده از کلمات و جملات رکیک و توهین آمیز در متن یا عنوان تیکت ها و ابزارهای ارتباطی وب سایت اکیدآ ممنوع میباشد و در صورت مشاهده ، تیکت یا ایمیل حذف ، و در صورت تکرار ، یوزر فرد خاطی پاک خواهد شد.
کلیه مطالبی که در تیکت ها مطرح می شوند می بایست به زبان فارسی نوشته شوند ، مگر مطالبی که از یک منبع خارجی که به زبان دیگری است نقل قول شود. ارسال مطالب به زبان ساختگی Fingilish (متونی که در آنها عبارات فارسی با کاراکترهای انگلیسی نوشته می شوند – برای مثال عبارت “سلام” به صورت “salam” نوشته می شود) نیز اکیداً ممنوع می باشد.
در صورتی که امکان تایپ فارسی را به هر دلیل ندارید ، میتوانید از سایت www.behnevis.com استفاده کنید یا ارسال مطلب خود را به زمانی که این امکان را داشتید موکول کنید.
پیش از مطرح کردن سوال خود از موتورهای جستجو استفاده کرده و در صورتی که به جواب سوال خود نرسیدید ، اقدام به ایجاد تیکت جدید نمایید.
لطفاً در هنگام طرح سوالات خود آن ها را به صورت جداگانه مطرح فرمایید. بدین معنی که در صورتی که سوال های گوناگونی دارید ، آنها را در چندین تیکت مطرح نمایید و از مطرح کردن تمامی سوالات در یک تیکت خودداری فرمایید.
بی احترامی به مدیران سایت در هر صورتی و به هر دلیلی و در هر محیطی باعث مسدود شدن تمامی سرویس ها و بسته شدن حساب کاربری فرد خاطی خواهد شد.
کاربران موظف هستند از هاست خود بک آپ سالم داشته باشند. بک آپ گیری در سرورِ بک آپ نیز به صورت هفتگی انجام می شود و در صورت به وجود آمدن مشکل برای بک آپ ، کاربر باید لینک مستقیم بک آپ را برای ریستور ارائه نماید و ما هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن نخواهیم داشت.

موارد انسداد سرویس

در صورتی که محتوای سایت مورد نظر مغایر با موضوع ماده ۲۱ قانون جرایم رایانه ای ایران باشد که شامل
الف) محتوای علیه عفت و اخلاق عمومی
ب) محتوای علیه مقدسات اسلامی
ج) محتوای علیه امنیت و آسایش عمومی
د) محتوای علیه مقامات و نهادهای دولتی و عمومی
ه) محتوایی که برای ارتکاب جرایم رایانه ای به کار می رود
ز) محتوای مجرمانه مربوط به امور سمعی و بصری و مالکیت معنوی
و) محتوایی که تحریک ، ترغیب و یا دعوت به ارتکاب جرم می کند (محتوای مرتبط با سایر جرایم)
باشد سایت مسدود(Suspended) و ارائه خدمات متوقف خواهد شد. جهت باز شدن سایت یا ارائه دوباره خدمات می بایست با پشتیبانی وب سایت مکاتبه نمایید.
در صورتی که درخواست مسدود سازی و یا ارسال اطلاعات هاست مورد نظر از سوی مقامات رسمی کشور، وزارت محترم دادگستری جمهوری اسلامی ایران، سازمان جرایم رایانه ای و سازمان های مرتبط درخواست شود کلیه اطلاعات هاست مذکور تسلیم میشود و سایت بنا به درخواست انان مسدود خواهد شد.
در صورتی که سایت مورد نظر به ارسال ایمیل گروهی و یا انتقال اطلاعات بین سروری بپردازد سایت مسدود(Suspended) و ارائه خدمات متوقف خواهد شد جهت باز شدن سایت یا ارائه دوباره خدمات می بایست با واحد پشتیبانی وبسایت مکاتبه نمایید.
در صورتی که سایت مورد نظر مورد حملات مخرب از جمله ddos و… قرار گرفته باشد وطن هاستینگ به منظور حفظ کیفیت سرویس دیگر مشتریان میتواند سایت مورد نظر را مسدود نماید و پس از یک هفته آزاد کند و در صورت تکرار مجدد حملات مخرب سایت را مسدود دائم و مدیر آن نسبت به انتقال سرویس از سرور اقدام نماید.

موارد مالی و قوانین بازگشت وجه

مبالغی که به عنوان افزایش اعتبار توسط مشتری ثبت و پرداخت می شود، قابل بازگشت نمی باشد و مشتری تنها می تواند از اعتبار موجود، سرویس های فعلی را تمدید و یا سرویس جدیدی خریداری نماید، همچنین بازگشت هزینه سرویس هایی که از اعتبار مشتری خریداری شده اند تنها به اعتبار اکانت مشتری قابل عودت خواهد بود. بازگشت هزینه تمدید سرویس ها ممکن نمیباشد. بازگشت هزینه تنها در صورتی امکان پذیر است که مشکلی در ارائه خدمات وجود داشته باشد و مشکل اعلام شده توسط کاربر مربوط به وطن هاستینگ بوده و توسط پشتیبانی قابل حل نباشد. سایر مواردی که بازگشت وجه امکان پذیر نمی باشد عبارتند از: ثبت دامنه، سوء استفاده از سرویس، محتوای مجرمانه و هرگونه تخلف از قوانین سایت که حذف سرویس را به دنبال خواهد داشت.

وطن هاستینگ – خدمات هاست ، دامنه ، سرور ، سامانه پیام کوتاه

وطن هاستینگ در سال 1390 فعالیت خود را شروع کرده و از سال 1392 فعالیت خود را با نام تجاری وطن هاستینگ ادامه داده است و هدف اصلی ما میزبانی وب و ارائه خدمات اینترنتی بوده است.

  • بیش از 8 سال سابقه کاری و تجربه بالا
  • ارائه خدمات مطابق با انتظارات کاربران
  • احترام به حقوق مشتری و ارتباط صمیمی با کاربران
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی (کسب و کارهای اینترنتی)
  • شماره تماس:   09147715815
  • شماره پیامک:  5000141104